Teknikerim, hastaneye atandım ama doktorlardan nefret etmeye başladım. Haksız mıyım?

Teknikerim hastaneye atandım bize fazlalıkmışız gibi davranıyorlar..

Ne işe yarıyorsun sen gibilerinden konuşuyorlar.. masayı sil falan diyorlar.. masayı silmek benim görevim değil? .. bazıları kahve istiyor.. idarede doktorların arkasında.. ne yapacağımı bilmiyorum.. şikayet eden çok oluyor cimere falan ama hiçbir sonuç alınamıyor maalesef... neden böyle davranıyorlar? Maaşımızı onlar mı veriyor? Amaç ne ya

Teknikerim, hastaneye atandım ama doktorlardan nefret etmeye başladım. Haksız mıyım?
Cevapla