Şıklarda "s" takısı ing takısı nasıl kullanılıyor bunları çözmemin pratik yolu nedir. Bütün şıklar mantıklı geliyor bana nerede neden onu kullanıyorum şıklarda birlikte söylermisiniz
İngilizce seviyem çok düşük yardımcı olur musunuz anlatarak?
Dört olumsuz cümle. Olumsuz olduğunu nereden anladık? Şıklardan A: i do visiting diye bir şey yok. İki zamanı birlikte kullanmışlar. Bunu geçiyoruz. B: i visiting diye bir şey yok. İ dan sonra * olsa olurdu. Bu değil geç. C: i does not visit diye bir şey yok. i yerine he, she, it olsa olurdu. Geç. Olumsuzsa ve soru cümlesi değilse i do not visit olmalıydı. Yani: D: Sadece bu uyuyor.
Zamanla, cümlenin anlamıyla ve özneyle alakalı bir durum. 1. soruda Anna'nın 3 dil konuştuğunu söylüyor ve Anna > She yerine geçiyor. He She It lerde ve cümle geniş zamandaysa 's' takısı gelir
@askywater olayı Türkçe düşünme, bak in the evening demiş yani zaman zarfı var burada. Rutin söz konusu ise yani düzenli olarak "akşamları gelir mi?" diyor orada. Eğer Bu gece geliyor mu deseydi spesifik bir zaman sorduğu için "is she coming this evening?" derdik
Ben ne dediği konusunda yanılgıya falan düşmedim sadece kulağa does she come söylemi tuhaf geliyor. Kural konusunda hemfikirim sizinle sadece kulağa tuhaf geldiği için söyledim.