Neden insanlar ders başarını kıskandığı için iyi gibi gözüküp arkadaşın olup her şeyine karışıyor?

Sınıfımda iki tane kız var birisinin adı sude diğerini söylemeyeceğim çünkü büyük ihtimalle bu siteye bile girip sorduğum soruyu bulup bana hesap sorabilirler öyle tipler bunlar her neyse şimdi bunlar benim seçiceğim üniversiteye bölüme artık ne varsa her şeyime karışıp senin buyun iyi şuyun kötü diyip tamamen normalde yapabildiğim son senelerde stresten yapamadığım şeylerden umudumu kesiyorlar ve aşırı egoistler, tartışmacılar, dedikoducular, yapmacıklar, notlarını takip ederler bir ara sude gelmemişti hasta olduğu için ve öbür kızda (normalde ikisi hiç ayrılmaz) bana kaldı yanıma geldi 5 dk konuşmasına hiç karışmayayım ne kadar çok kendini övücek diye bıraktım kız susmuyor her cümlesinde ben diyor sınıfta bu ikisiyle anlaşan yok zaten uzak duruyorlar sürekli kendilerini övüyorlar onların tıp kazanabilcek derecede olduğunu benimde bunları yapamadığımı (aslında şu son 2 yıla kadar neredeyse her dersim yüzdü bu ikisi yüzünden mahvoldu hayatım) o yüzden bölüm değişmem gerektiğini söylüyorlar bir ara bu iki arkadaş dediğim kişiyle gezmeye gidicektik sonra bir dersten onlardan daha yüksek aldığımı öğrendiklerinde iptal ettiler gezmeyi sonra moralleri yerine gelsin diye benimde başka derslerimin kötü olduğunu söyledim hemen tamam gidelim dediler aşırı yapmacıklar her şeyimi takip ediyorlar sürekli beni aralarına sokuyorlar sence bunlar benim arkadaşım mı yoksa yapma potansiyelim olduğunu bildikleri için sırf kendileri birinci olsun diye beni düşürmeye çalışan kişiler mi? Bunlarla aynı sınıfta değilken çok daha iyiydim bunların saçtığı negatiflik yüzünden konsantrasyonum bozuldu ve öğretmenler bu ikisinin toksik bir kişiliğe sahip olduklarını bildikleri halde onları üstün tutuyorlar sıkıldım artık gerçekten sizce ne yapmalıyım derslerimi düzeltmek için nasıl uzaklaşabilirim bunlardan?
Neden insanlar ders başarını kıskandığı için iyi gibi gözüküp arkadaşın olup her şeyine karışıyor?
Cevapla