
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsun?

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsun?
Gerçekten aynı özelliklere sahiplerse, tek farkları dış görünüşse güzel olanı seçmeleri normal bir şey. Biri daha iyi olduğu hâlde diğeri sırf daha güzel diye seçilse o zaman saçma olurdu.
Maaşta fazla alıyormuşlar.
Hayat adil değil :/
hayat çirkinler için hiç adil değil.
Doğuştan güzel olmaya gerek yok görünümünü önemseyen kişiler çirkin de olsa kendilerini güzel göstermeyi başarıyor ama kadınların iş hayatında yer edinebilmek için buna mecbur olması çok iğrenç.
öyle hatta asya ülkelerinde memur olmak için estetik oluyorlar hiç hoş değil.
Cevap
3Cevap
Evet çünkü insanların duygusu yok dış güzelliğe göre seçiyor hem aşka hem işte
Birisi bakımlı ve güzel diğeri değil ise bu iki kişiyi aynı özellikte yapmaz
Yok direk güzel diye geçiyorbakımlı ve güzel arasında fark var.
Hiç kimsenin eşit olmadığı bir dünya işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?