TIp mı yoksa yazılım mühandisliği mi hangisi daha iyi sizce?

Annem bana tıp daha iyi olduğunu, herkes yazılıma yöneldiği için yazılım değersizleştiğini ve zeki olan insanlar yazılımı bırakıp tıpa yöneldiğini söyledi sizce haklı mı ben yazılımı çok istyorum ama insanların yerine makineler geçeceği için benim için iyi olmyacağnı söyledi haklı mı yaa off moralim çok bozuldu doktor olmak istemiyorum olamam zaten korkuyorum kandan

TIp mı yoksa yazılım mühandisliği mi hangisi daha iyi sizce?
Cevapla