Şubat ayında işe devamsızlık ettiğinizde ya da rapor aldığınızda maaşınızdan ekstra kesinti olacağını biliyor musunuz?

Şubat  ayında işe devamsızlık ettiğinizde ya da rapor aldığınızda maaşınızdan ekstra kesinti olacağını biliyor musunuz?
Şubat ayı malumunuz 28 gün. Bu ay da tam çalışırsanız bankaya 30 günlük ücretiniz yatacaktır fakat 1 gün rapor aldığınızda ya da işe gitmediğiniz de 28-1=27 gün ücretiniz hesaplanacaktır. 1 günlük işe gitmemeniz 3 günlük kayıp demektir. Dikkat etmenizi tavsiye ederim. Mecbur kalmadıkça bu ay işe devamsızlık etmeyiniz. Sağlıklı günler.
Şubat ayında işe devamsızlık ettiğinizde ya da rapor aldığınızda maaşınızdan ekstra kesinti olacağını biliyor musunuz?
Cevapla