Rapor alınca maaştan kesilir mı? (Belediye stajyer)?

Arkadaşlar belediyede stajyerlik yapıyorum haftada 3 gün perşembe ve cuma günü için de rapor alicam maaş tan kesilmeli?
Rapor alınca maaştan kesilir mı? (Belediye stajyer)?
Cevapla