Üniversite sınavına 4 buçuk ay kaldı, şubatta çalışmaya başlayacağım. Yine de kazanabilir miyim?

1 Şubat 'ta çalışmalara başlıcam istediğim bölüm de RTS sizce kazanabilir miyim?

Üniversite sınavına 4 buçuk ay kaldı, şubatta çalışmaya başlayacağım. Yine de kazanabilir miyim?
Cevapla