Öğrendiklerimi unutuyorum. Ne yapacağım ben, bana akıl verin?

Arkadaşlar mezun bir şekilde üni sınavına çalışıyorum YKS ye yani Eylül sonu Ekim başı gibi başladım ama çok eksiğim var ve ben öğrendiklerimi sürekli unutuyorum deneme çözüyorum 10- net 20 net yapıyorum sadece tyt den ve matematik de çok kötü oluyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada çalışma stilim yanlış daha yeni güzel çalışma stili keşfettim ve işe yarıyor tek kötü yanı ben bu stili keşfetmeye çok geç kaldım yani ben yeni temel kavramlardan başlarken millet şu an ayt çalışıyor sorunum bu ve günde 10 saat çalışıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca çok fazla kaynak aldım yaklaşık 20 adet kitap vardır
Öğrendiklerimi unutuyorum. Ne yapacağım ben, bana akıl verin?
Cevapla