Gastronomi mezunu birisi kolaylıkla yer açabilir mi?

Ustalık belgesine gerek yok demi? Çünkü 4 sene o bölümü okuduğu için diploma yeterli mı?

Gastronomi mezunu birisi kolaylıkla yer açabilir mi?
Cevapla