İş sözleşmesi yapılmamışsa, işten ayrılırken sorun olur mu?

İşten ayrılacağım, patronumdan sözleşmenin nüshasını istedim, sözleşme yapmadık ki dedi, cezası yok mu nasıl yapmadık dedim, cevap vermedi yarım saat sonra 'hem işveren hem de işçiye cezası var' dedi. Böyle bir şey mantığıma sığmadı. Beden sözleşme yapmamak isteyeyim ki, işçiye niye cezası var? Bilgisi olan aydınlatabilir mi? Şikayet etmeyeyim diye blöf de yapmış olabilir.

İş sözleşmesi yapılmamışsa, işten ayrılırken sorun olur mu?
Cevapla