Fransızca mı okumalıyım yoksa Almanca mı?

iş olanaklarını, kolaylık zorluk derecesini de düşünerek hangisini önerirsiniz formasyon da kalktı bu da var tabi
Güncellemeler
+1 yıl
eski yunan dili hakkında ne düşünüyorsunuz peki?
Güncellemeler
+1 yıl
dilbilim hakkındaki düşünceleriniz?
Fransızca mı okumalıyım yoksa Almanca mı?
Cevapla