Temizlikçilerin ayda 35.000 kazandığı doğru mu?

Kendime ya da eşime yakıştırabilsem gündeliğe giderim. Günlüğü 1.500e gelecekler laf ağzımızdan çıktı diye vermek zorunda kaldık hırsızlık resmen. Okumasın herkes temizlikçi olsun ayda 35e 8-5 mesai, haftasonu boş, mesai dışı yok. Mesaide de sorumluluk yok, bişey kırsan bile ay gariban denilip geçiliyo, işyerinde dünyanın ağız kokusunu afrasını tafrasını çekiyo üniversite mezunları. öğretmeni, doktoru, avukatı, eczacısı, mühendisi itten beter halde. Azıcık gururumuzdan arınsak da karı koca temizlikçi olsak hayatımız kurtulur okuyup insana fayda sağlamaya çalışan yanlarımıza sıçayım
Güncellemeler
+1 yıl
Aklı olan üniversite okumasın. Sürüm sürüm sürünür bir de üstüne tuzun kuru çekilir tekrar sürünürsünüz. Aldığınız sorumluluj stres vs cabası
Temizlikçilerin ayda 35.000 kazandığı doğru mu?
Cevapla