Klavye sertifikası mı yoksa bilgisayar sertifikası mı daha iyi?

Katiplik mülakatlarına girebilmek icin ikisinden birine gitmem gerek Q klavyede 3 dakikada 100 kelime yazabiliyorum F klavyede ise hiç görmedim f klavye kursuna gitmek mantıklı mı 1.5 ayda çalışsam hızlı yazabilir miyim veya evde Q klavye ile çalışmaya devam mı etmeliyim?
Klavye sertifikası mı yoksa bilgisayar sertifikası mı daha iyi?
Cevapla