Güncellemeler
+1 yıl
Dokuz Eylül de okuyan/mezun biri yok mu
ya da İzmirde yaşayan
ya da İzmirde yaşayan
şu an boluda bilgisayar müh. de okuyorum İzmire geçicem nasıl bir üniversite değer mi bunun için dersleri zor mu ve yaşam insan ilişkileri genel olarak işte bu tip şeylerde çok mu zorlanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Fakülte yanlış hatırlamıyorsam buca diye yerde. İzmirde üni okumak güzel ama öyle hemen gelinemiyor maalesef.
şu an şansım var 9eylüle ama bilmiyorum nasıl olur diye ege üni olmuyor ama
Nasıl olucak bilmiyorum ben de
Ben ege mezunuyum. Gayet rahattım. Ama sende araştır biraz
Ege olsa hiç düşünmezdim ama olmuyor 9eylül oluyormuş o daha farklı egeden yine boludan iyi bir üni ama işte bilmiyorum tc vatandaşı da değilim 1 sene falan oldu boluda kalmam aşırı muhafazakar ve soğuk bir yer ama izmiri bilmiyorum
Bölümün ne
Bilgisayar mühendisliği
Sen biliyorsun kardeşim. Okuduğun bölüm güzel bu arada
Bölüm zor biraz aslında izmiri de hiç bilmiyorum nasıl bir yer alışabilir miyim yapamaz mıyım onu bilmiyorum sıkıcı olmasını istemiyorum sadece kafam karışık bu aralar
İzmir okunmak için güzelbir şehir bence
İnsanları daha gelişmiş mi desem ne desem öyle bişey bide aşırı rahatlar sanki her konuda bilmiyorum yani
Biraz çekiniyorum ben
Kaçıncı senen
İlk sene onlinedi 2. sene turkiyede geçti şu an 3 olmaliydim ama derslerden kaldım sınavlara girmedim vs
Anladım nerelisin sen
Azerbaycanli
Anladım kardeşimm
Teşekkür gorus icin👌🏻
Rica ederim sormak istedigin bir şey olursa sorabilirsin
İzmir hakkında genelde duyduğum şeyler insanları çok rahat vs
Benim yaşadığım toplum ailem vs mesela bazı konularda tabuları var bu bende de var tabi o yüzden İzmir acaba çok mu nasıl desem bilemedim ki yani orada dislanir miyim acaba bunu bilmiyorum bazılarıda başına bir iş gelir diyor
Yani ne tam gitmemi istiyorlar ne de tersini ben de karar veremiyorum ve ege üni olmuyor hiç değilse ege olsaydı diyorum ne düşünüyorsun bu konuda
Yazabilirsin ekleyip istersen
Birazdan olur mu
keşke gidebilsen muhteşemm
Ben de biraz sosyal fobi çekingenlik gibi bir şey var ve ora alınabilir miyim hiç bilmiyorum
Ayrıca bölüm de zor derslerden kalmak da istemiyorum
bölümü bilemem ama seni orada açarlar :)
Korkup içime kapanmayım sonra daha da kötü olur belki bilmiyorum
İnsanı nasıl acaba bolu mesela benim kültürümle tam tersi alakası yok yani buarda azerbaycanlıyım İzmir'de olmadım gidicem bütlerden sonra muhtemelen
Ege olsaydı daha iyi olurdu ama şu an dokuz Eylül e girebilme şansım var
Biraz kafam karışık başarısız olmak istemiyorum hem sosyal olarak hem de ders konusunda
Anlasamazsin ben diyim hiç okuma
Bolu güzel yer ne gerek var İzmir'e mizmire Gidicen.
Neden?
Aile evinde okumak gibisi yok. Ekmek elden su gölden. Yurtta kalıcan İzmir'e gidip. Akıl tutulması. Yurt ne ya.
Aile evinde değilimki zaten ben