Radyo ve televizyon bülümü okuyup muhabir olabilir miyim?

Ben radyo ve televizyon okumak ve muhabir olmak istiyorum , ama kime söylesem boşuna okursun hiç bir halt olmaz falan diyor. Bende biliyorum iş bulmak zor ama ben gerçekten muhabir olmak çok istiyorum.

Ben eğer okuduğum dönem boyunca çok çalışıp , staj yapa bilme şansımda olursa eğer muhabir olabilir miyim.

Bu bölümden mezun olan muhabir olmak isteyen var mı varsa bana yardımcı olabilirim, yani konuşabilirsiniz.

Radyo ve televizyon bülümü okuyup muhabir olabilir miyim?
Cevapla