Ben açık öğretim lisesinden yakında mezun olacağım ve üniversite düşünüyorum bilgi birikimim az nasıl çalışmalıyım?

Yakında açık ogretim lisesinden mezun olucam ama online sınav dönemine denk geldim o yüzden derslere hiç çalismadim desem yeridir ama üniversite düşünüyorum liseyi bitirince bir çalışma sürecine girsem sizce basabilir miyim? Ve çalışma sürecini nasıl ayarlamaliyim lütfen destek olun üniversiteye gitmeyi çok istiyorum hemşirelik hayalim.

Ben açık öğretim lisesinden yakında mezun olacağım ve üniversite düşünüyorum bilgi birikimim az nasıl çalışmalıyım?
Cevapla