Ne okuyabilirim? Hangi üniversiteye gidebilirim? Yani ben nasıl hayatımı kurabilirim?

Merhaba, gerçekten sizin yardımınıza ihtiyacım var... Hayatıma yön vermekte sizi dinleyeceğim. Ne olur bana yardımcı olun...

19 yasındayım, liseyi açıktan okuyorum. Ailem herkesin ailesi gibi değildir çok baskıcılar abim de öyle tabii, hiç beni sevmedi hadi sevmesin tamam ama dövmeseydi de o zaman. Artık hayatımı kurtarmam lazım, okumam lazım ama bunun için olanaklarım yok. Dershaneye git demeyin, gidemem ailem izin vermiyor. YGS ye de gizli gireceğim haberleri olmadan. Çok çok büyük hayallerim yok yeter ki bir üniversite tutturayım, gideyim adam gibi okuyayım, ayaklarımın üstünde durayım istiyorum.
Ama bana tavsiye verecek kimsem yok, arkadaşım da yok ben yalnız başına yaşayan biriyim işte evden çıkmam pek komşuya inerim arada o kadar.

Ders çalış dersiniz belki ama kitaplarım yok neye çalışacağımı bilmiyorum. İnternet yok, komşunun telefonundan yazıyorum, böyle işte sizin yardımınıza ihtiyacım var.
Önceden ölüp kurtulmak istiyordum şimdi okuyup kurtulmak istiyorum ama imkan yok okuyacak bilgim yok. Evlen demeyin çünkü evlenemem hastayım, tedavi olmadan evlenmem ayrıca ben evlenmek değil annemden babamdan o kadar dayak yememe rağmen okuyup iyi biri olduğumu göstermek istiyorum.
Derdimi anlatacağım fikir alacağım kimsem yok o yüzden sizi soruyorum işte ne olur bana yardım edin.

Ben ne yapabilirim? Ne okuyabilirim? Hangi üniversiteye gidebilirim? Yani ben nasıl hayatimi kurabilirim? Benim kurtuluşum nasıl olmalı? Sen kim üniversiteye gitmek kim diyor bazıları komşular falan ailemden gizliyorum çünkü. Ne olur bana yardım edin hayatımı şekillendirmeme yardımcı olun.
Yoksa okumazsam ilerde evlendirirler.
Sizden yardım bekliyorum hepinize çok teşekkür ederim.
Allah hepinizden razı olsun.
Ne okuyabilirim? Hangi üniversiteye gidebilirim? Yani ben nasıl hayatımı kurabilirim?
Cevapla