Merhaba, gerçekten sizin yardımınıza ihtiyacım var... Hayatıma yön vermekte sizi dinleyeceğim. Ne olur bana yardımcı olun...
19 yasındayım, liseyi açıktan okuyorum. Ailem herkesin ailesi gibi değildir çok baskıcılar abim de öyle tabii, hiç beni sevmedi hadi sevmesin tamam ama dövmeseydi de o zaman. Artık hayatımı kurtarmam lazım, okumam lazım ama bunun için olanaklarım yok. Dershaneye git demeyin, gidemem ailem izin vermiyor. YGS ye de gizli gireceğim haberleri olmadan. Çok çok büyük hayallerim yok yeter ki bir üniversite tutturayım, gideyim adam gibi okuyayım, ayaklarımın üstünde durayım istiyorum.
Ama bana tavsiye verecek kimsem yok, arkadaşım da yok ben yalnız başına yaşayan biriyim işte evden çıkmam pek komşuya inerim arada o kadar.
Ders çalış dersiniz belki ama kitaplarım yok neye çalışacağımı bilmiyorum. İnternet yok, komşunun telefonundan yazıyorum, böyle işte sizin yardımınıza ihtiyacım var.
Önceden ölüp kurtulmak istiyordum şimdi okuyup kurtulmak istiyorum ama imkan yok okuyacak bilgim yok. Evlen demeyin çünkü evlenemem hastayım, tedavi olmadan evlenmem ayrıca ben evlenmek değil annemden babamdan o kadar dayak yememe rağmen okuyup iyi biri olduğumu göstermek istiyorum.
Derdimi anlatacağım fikir alacağım kimsem yok o yüzden sizi soruyorum işte ne olur bana yardım edin.
Ben ne yapabilirim? Ne okuyabilirim? Hangi üniversiteye gidebilirim? Yani ben nasıl hayatimi kurabilirim? Benim kurtuluşum nasıl olmalı? Sen kim üniversiteye gitmek kim diyor bazıları komşular falan ailemden gizliyorum çünkü. Ne olur bana yardım edin hayatımı şekillendirmeme yardımcı olun.
Yoksa okumazsam ilerde evlendirirler.
Sizden yardım bekliyorum hepinize çok teşekkür ederim.
Allah hepinizden razı olsun.
19 yasındayım, liseyi açıktan okuyorum. Ailem herkesin ailesi gibi değildir çok baskıcılar abim de öyle tabii, hiç beni sevmedi hadi sevmesin tamam ama dövmeseydi de o zaman. Artık hayatımı kurtarmam lazım, okumam lazım ama bunun için olanaklarım yok. Dershaneye git demeyin, gidemem ailem izin vermiyor. YGS ye de gizli gireceğim haberleri olmadan. Çok çok büyük hayallerim yok yeter ki bir üniversite tutturayım, gideyim adam gibi okuyayım, ayaklarımın üstünde durayım istiyorum.
Ama bana tavsiye verecek kimsem yok, arkadaşım da yok ben yalnız başına yaşayan biriyim işte evden çıkmam pek komşuya inerim arada o kadar.
Ders çalış dersiniz belki ama kitaplarım yok neye çalışacağımı bilmiyorum. İnternet yok, komşunun telefonundan yazıyorum, böyle işte sizin yardımınıza ihtiyacım var.
Önceden ölüp kurtulmak istiyordum şimdi okuyup kurtulmak istiyorum ama imkan yok okuyacak bilgim yok. Evlen demeyin çünkü evlenemem hastayım, tedavi olmadan evlenmem ayrıca ben evlenmek değil annemden babamdan o kadar dayak yememe rağmen okuyup iyi biri olduğumu göstermek istiyorum.
Derdimi anlatacağım fikir alacağım kimsem yok o yüzden sizi soruyorum işte ne olur bana yardım edin.
Ben ne yapabilirim? Ne okuyabilirim? Hangi üniversiteye gidebilirim? Yani ben nasıl hayatimi kurabilirim? Benim kurtuluşum nasıl olmalı? Sen kim üniversiteye gitmek kim diyor bazıları komşular falan ailemden gizliyorum çünkü. Ne olur bana yardım edin hayatımı şekillendirmeme yardımcı olun.
Yoksa okumazsam ilerde evlendirirler.
Sizden yardım bekliyorum hepinize çok teşekkür ederim.
Allah hepinizden razı olsun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar