şahsen ben hakim veya savcı olmak isterdim adaleti saglamak isterdim?

şahsen ben hakim veya savcı olmak isterdim adaleti saglamak isterdim?

Hiçbir mesleği benimsemedim çocukluğumdan beri. Hep ticarete atılmak kendi işimi yapmak yönetmek istedim. Fakat hayat önce beni insan kaynakları mesleğine yöneltti bir süre mesleğimi icra ettim. Sonra hayatın karşısına dikilip ben isteğimi gerçekleştireceğim dedim ve 6 ay önce Kendi isyerimi kurarak ticarete atıldım. Büyük riskler aldım bakalım sonucu ne olacak.
Küçük yaşlarımda öğretmenlerim ve çevremin yorumları, aynı şekilde lise dönemimde kendimde fark ettiğim, ilgimin ve alanıma meraklı olduğumu hissettiğim dönemde karar verdim çocuk gelişimi eğitimi ve öğretmenliği okumaya. Şu an kendimi uygun gördüğüm meslekteyim ve bu konuda şanslı olduğumu düşünüyorum. Farklı meslek dalında ilerlemek istemezdim. Bulunduğum ünvan benim için uygundur..
Okul öncesi öğretmenliği ya çok tatlı bence
anaokul gibi mi
guzel ama yprucu
modlar boktan cunku
Çocukluktan ergenliğe kadar itfaiyeci olmak isterdim. Yani kahraman olmayı, insanları kurtarmayı hep görev edinmek isterdim. Muhtemelen Hollywood etkisiydi. :D
Sonra teknoloji geliştikçe ve evlere bilgisayar girdikçe teknolojiye olan yatkınlığım merağım gelişti. Bugün Acer bilgisayarın teknisyeniyim. Nereden nereye... :)
Cevap
40Cevap
Oyunculuk.
Jandarmanın en seçkin birimi olan jopere uygun görüyorum
Umarım her daim adaletli bir hakim olursun unutma adalet bir toplumun temelidir ben senin bu temeli omuzlayabileceğine inanıyorum
🙏🙏
♥️♥️♥️
Aha benim sorum! Küçükken her şey olmak isterdim ama çoğunun hayal olduğunu fark ettim. Ama bu benim mesleğim dediğim bir şey var, halen olamadığım: Astronot! Uzaya diye çıkıp uzaylılarla kahvehane işletesim var ¢
Biraz garip olacak ama benim hayalimdeki meslek Radyo programcılığı... Sebebi ise derdimi, sıkıntımı anlatabilecegim, açıkça bir konu hakkında fikirlerimi paylasabilecegim samimi bir ortam kurabilmek🥲
En uyumlu meslek olarak askeri personel olurum ama yolu başka yöne doğru çizdim artık değiştiremem, askeri personelinde sniper cısı olurdum uzak atışlarım şaşmaz mıhlarım
Bu ülkede adalet denilen şeye artık inanmadığım için istemezdim ben. Psikoloji istiyorum ama okulu bitirdikten sonra mesleğimi yurt dışında yapmak hedefim
Çok güzel ağaç oynamacısı olurum. Organik ürün yetiştiricisi olabilirim. Çok eğlenceli şeyler var. Bu arada para da bir zaman sonra kazanırım
Sağlam bir gözlem yeteneğim olduğunu düşünüyorum, psikolojik danışman olmak isterdim.
Anaokulu öğretmeni olabilir misal çünkü çocukları ve onlarla ilgilenmeyi çok seviyorum
kendimi hiç bir meslek grubuna yakın hissetmiyorum çok param olsun yatım olsun en güzel koylarda yiyip içip keyfime bakayım istiyorum çalışmak bana göre değil
pilot olmayı çok isterdim ama mülakatta kaybettim bende mühendis oldum
mali müşavirlik mesleğim bana göre duruyor. sevmesemde
Savcı, hakim adaleti sağlayamaz. Sağlanmış adaleti uygular. Adaleti, adalet bakanlığı sağlar.
Keşke bilsem. İnan şu an en çok istediğim en çok bilmek istediğim konu bu
Bilgisayar mühendisi yazılımcıyım ve bence herzaman bu mesleğe uygunmuşum gibi geliyor😃
Hakim , savcı , polis , subay , doktor bu mesleklerden biri olmak isterdim
Sanırım benim burç kaynaklı bende adalet dağıtan olmayı isterdim
Ben mesleki konularda ki yetkinliğimi bende anlamadım astrofizik var ticaret var spor var varda var hangisine yatkınlık yapalımm çözemedim
her şey göründüğü gibi ya da denildiği gibi değil. Kanuni. Yetersiz kaldığı konular var
Yetenegimin oldugu diğer konulardaki meslekler. Hukuk adaleti severim herkesi iyi savunurum mutlaka savunulacak bir şey bulurum insanlarda.
Politikacı, siyasetçi olabilir. Ağzım iyi laf yapar.
Kesinlikle dikdatör olmak isterdim.
Yonettigim topraklarda bir tane bile luti bırakmazdım.
Hainleri, tecavüzcüleri, lutilerle birlikte
Kızıl tamuya yollardım.
Şu anda yaptığım mesleğin adamıyım
Piskolog ya da stilist olmak
Savunma sanatları antrenörü
Diplomat sonra başkonsolosluk isterdim
Benden anca sanatçı olur. Müziğe yönelebilirdim
Savcı olmak isterdim.
Pilot veya astronot isterdim
Siyasetçi, politikacılık tam bana göre. :D
Öğretmenlik mesleği bana yakışırdı
Makine mühendisliği hanımefendi
Veteriner olmak istiyordum, operatör oldum
ben öğretmen olmak isterdim :)
Tarih öğretmeni
şu an hiçbir meslek hakkını vermiyor
Mimarlık güzel seçimdi bana.
farketmez nasilsa kovuluyorum
Dedektiv, hakim.
Peki ne oldun sahibe mi😄
Yazar
Kuaförlüğe
Stay at home wife
Pilot
Sanatçı
Yönetici
Asker, subay
Hakim :)
Benden bi bok olmaz
12 yildir askerim hayatimin parcasi oldu
Eczacılık
Ben futbol antrenöru ya da CEO
yazilim
Meselek psikologmu
Playboy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?