Selamlar :)
Şanslıyım..
Haksızlık, sözlü şiddet, hoş olmayan herhangi bir davranışa mağruz kalmadım. Siz peki?

Selamlar :)
Şanslıyım..
Haksızlık, sözlü şiddet, hoş olmayan herhangi bir davranışa mağruz kalmadım. Siz peki?

Staj zamanı genelde çok ters insanlara denk gelmezseniz sorun yaşamazsınız. Çok şükür yaşamadım. Şimdi de part time ve stajyerlerin her zaman yanındayım. Gençlere yakın durmayan onları tanımayan kurumlar çağdan kopar bence.
Cevap
8Cevap
Evet kalmıştım
Güle oynayan birazda deniz tutmasıyla geçen bir staj dönemim oldu 😂
Şanslısın deniz, temiz hava, mis oh bee😄
🤣 gördün mü uzatmayı bak miden tepki vermiş
Emre bugün beni algılama konusunda çok görme 🤣🤣🤣
Öyle büyük şey yaşamadım ama gergin olduğum zamanlar oldu...
Staj zamanında ustalarım çok kötü davranırdı hiçbiri sevmezdi staj gören cocuklari ondan beri soğudum stajlardan
Öyle bir şey yaşamadım hatta staj yemek parasını bile birisi verdi.
Sıkıntı yaşamadım şükür
Hayır çok adil bir staj dönemi yaşadım
Staj görmedim. Paralı çalıştım genelde.
Evet paramı bermediker. haram olsunn
İlk stajımda evet ikincisinde hayır
hemde bir çok
Staj zamanı uyuyordum ben gitmiyordum staja
Oho say say bitmez
Kaldım
Bazen kaldim tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?