Meslek lisesi 12. sınıf öğrencisiyim staj yapıyorum. Oradakiler üstüme üstüme geliyorlar?

meslek lisesi 12. sınıf öğrencisiyim staj yapıyorum. stajımı fabrikada yemekhane bölümünde yapıyorum (yiyecek içecek hizmetleri bölümüm) orada ki işi öğrenmeye çalışıyorum ama olmuyor bana sürekli olarak oranın ayak işlerini ve temizliğini yaptırıyorlar benim bölümle alakalı şeyler öğrenmem gerekirken sürekli temizlik yaptığım için bir şey öğrenemiyorum. beni her boş gördüklerinde verdikleri iş hep "git şuraya paspas at" , "tezgahları sil" , "buzdolabını temizle" , "soyunma odalarını temizle, paspas at" bir işi yaparken başka bir iş veriyor üstüne bir tane daha veriliyor o sıra ne yapacağımı şaşırıyorum. o kadar işin içinde birini yapmayı unutunca azar işitiyorum. oradaki çalışanlardan daha fazla iş yapıyorum. öğrenmem gereken şey orada yapılan yemeklerin nasıl yapıldığını falanken ben sürekli temizlik yapıyorum. kendimi artık köle gibi hissediyorum. koordinatör öğretmeniyle konuşmama rağmen hiç bir şey yapılmadı. üstelik stajımın 8 saat sürmesi gerekirken ben 11 saat yapıyorum ve iş başına saatinden önce başlıyorum. bunları koordinatör öğrenmene anlattım ama hiç umurunda bile olmadı ne yapmam lazım artık bilmiyorum bana yardımcı olabilir misiniz?
Meslek lisesi 12. sınıf öğrencisiyim staj yapıyorum. Oradakiler üstüme üstüme geliyorlar?
Cevapla