Reelde görüşmediğiniz iş arkadaşlarınızı listenizde tutar mıydınız?

Öğle yemeklerine bile çıkmadığım işyerinde iş için ya da arada muhabbet ettiğin ama iş çıkışı ve sonrası işinin hiç olmadığı arkadaşlar düşünün listemden çıkardım daha doğrusu engellemiştim ve çıkarmış oldum ama hesabımı kapattım dedim takip ettiğim dershane sayfamda sanırım görmüşler ya da birinde aratmışlardır ama insanların hayatını neden bu kadar merak ettiklerini anlamıyorum zamanında kötü şeyler yaşadım aynı işyerinde çalışıyoruz diye bu insanları özelimde tutmak zorunda mıyım sizce samimiyetsiz olduğumu düşünebilirler onlar bana yaşatırken çok mu samimiydi aynı işyerinde çalışıyoruz diye listemde tutuyordum ama mecbur olmadığımı düşünüp hepsini engelleyip sildim sayfamı da sildim yeni hesap açtım ortak bir arkadaş bile eklemedim onları da eklemek istemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
İnstagram listesi bu arada
Reelde görüşmediğiniz iş arkadaşlarınızı listenizde tutar mıydınız?
Cevapla