2 ay önce sürücü kursuna yazılım bana dediler ki ocağın sonuna kadar öde bugün aradılar 2 gün içinde ödememi istiyorlar?

Yani böyle konuşmamıştık 3.400'e yazıldı 300'ünü verdim 3100 TL kaldı Ocak sonuna kadar öde dedi bana 2 gün içinde ödememi istiyor yorumlara falan baktığımda Google'dan işte verdiğimiz parayı inkar falan ediyorlar yazmışlar bilgi verirseniz teşekkürler

2 ay önce sürücü kursuna yazılım bana dediler ki ocağın sonuna kadar öde bugün aradılar 2 gün içinde ödememi istiyorlar?
Cevapla