Okullardaki zorbalık olaylarına nasıl bir çözüm getirilmeli?

Selamlar... İnstagram'da bir video karşıma çıktı, bir lisede 4 erkek öğrenci, yine erkek çocuğa zorbalık yapıyorlar, kafasına vuruyorlar, tokat atıyorlar, tahtaya vuruyorlar kafasını, zorla müzik eşliğinde oynatıyorlar. O kadar içim yandı ki... Dayanamayıp ağladım. O çocukta ne travma oluşacak kim bilir... Zorbalık yapan çocukları kim yetiştiriyor, ailesi değil mi? Eğitim ailede başlar, lütfen çocuklarınızı düzgün yetiştirin, o videoya dayanamadım, keşke görmeseydim. Bu arada o çocuklarda gözaltına alınmış, sonucu bilmiyorum. Çok kötü çok... Gençler bu şekilde yetişmemeli.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar videoyu bilerek koymadım, görmek istemediğim için, sosyal medyada bulabilirsiniz.
Okullardaki zorbalık olaylarına nasıl bir çözüm getirilmeli?
Cevapla