Kykda 4 kişilik odada 2 kişi kaldık diye bizi dağıtabilirler mi?

Kykda kalıyorum 3 kişiydik diğer arkadaş okulu bıraktı kykdan çıktı bize siz 2 kişisiniz sizi 4 kişilik 3 kişi olan odalara atıcaz dediler bunu reddetme seçeneğim var mı tek kişi bir odada kalma seçeneğim var mı ne yapabilirim asosyelim inaanlarla konuşmaktan nefret ediyorum gündüz uyuyorum gece ayaktayım psikiyatriye gidiyorum ilaç kullanıyorum herhangi birini bahane edebilir miyim 4 kişilik odada tek başına kalmak ya da 2 kişi kalmak için dilekçe verebilir miyim rica edebilir miyim

Kykda 4 kişilik odada 2 kişi kaldık diye bizi dağıtabilirler mi?
Cevapla