Kafe bayiliği almak mı mantıklı yoksa kendin kafe açmak mı?

Kafe açmayı istiyorum bayilik almak mı daha mantıklı olur yoksa kendi ismimle mi açsam? Görüş ve önerilerinizi yazarsanız sevinirim.
Kafe bayiliği almak mı mantıklı yoksa kendin kafe açmak mı?
Cevapla