Memurum, yönetmeliğe uygun davraniyorum, amirimden fırça yiyorum, bana görmeyeceksin diyor, sizce ne yapmalıyım?

Bir universite de gorevliyim, yonetmelikte ogrencinin mezuniyeti icin kritik oneme sahip bir evrakin uc gun icinde biriminden calistigim birime gelmesi gerekiyor. Evrak 1 hafta sonra sonra geldigi icin iade ediyorum. Gerekceniz ile birlikte gonderilmesi istiyorum. Ancak amir buna karşı cikiyor. EBYS de iade ettigimde evrak önüne düştüğü halde bana isleme alinmasi yönünde sevk edebilir, onu da yapmiyor emri yazili olarak da bildirmiyor. Yani sorumluluğu ben alacağim bu şekilde işleme alip baska bir birime göndereceğim. Lutfen bir memur yardimci olabilir mi artık. Ne yapmalıyım? 2 yillik memurum. Memurluktan soğudum

Memurum, yönetmeliğe uygun davraniyorum, amirimden fırça yiyorum, bana görmeyeceksin diyor, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla