Ücretsiz izne ayrılıp üniversite hayatına adım atmalı mıyım?

Yoksa açıktan mı okuyayım?

Ücretsiz izne ayrılıp üniversite hayatına adım atmalı mıyım?

Elimde olan kadrolu bir mesleğim var şu an.

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Ücretsiz izne ayrılıp üniversite hayatına adım atmalı mıyım?

Ücretsiz izne ayrılıp üniversite hayatına adım atmalı mıyım?
Cevapla