Bir iş var istiyorum sizce firma sahibine mi ulaşayım insan kaynaklarından mı haber bekleyeyim?

Bir iş var istiyorum sizce firma sahibine mi ulaşayım insan kaynaklarından mı haber bekleyeyim? Görüşmeye gittim çünkü bir hafta içinde döneceğiz dediler dönmediler aradım değerlendirme devam ediyor dendi ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Bir iş var istiyorum sizce firma sahibine mi ulaşayım insan kaynaklarından mı haber bekleyeyim?
Cevapla