12 bin şu an için iyi bir meblağ tabi bu sizin tecrubenizle de alakalı olduğu için az olma ihtimali de var. Ben de ihracat sektorundeyim
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim bi arkadaşım yapı malzemeleri üretip ihracat yapn bir firmada çalışuyor bazen ayda satışa bağlı 3000 euro falan kazandıgı oluyor prim, ihracatta gerçekden var mı böyle paralar?