Ünüversitede akademisyen olmak için bitirdiğimiz bölümün onemi var mı?

Mesela psikoloji çok nezun var okuma deniyor. Ama psikoloji dalında üni de kademisyen olmak için iş hayatını düşünmeye gerek yok öyle degil mi?
Ünüversitede akademisyen olmak için bitirdiğimiz bölümün onemi var mı?
Cevapla