10-11.12.2022 günleri AÖF ara sınav olan vizeler yapıldı/yapılıyor dün büyük bir bölümümüz sınavlarımıza girdik ben toplam 7 dersten aynı gün girdim sorular bu sene kolay gibi gelmedi sanki mantık soruları olmuş gibi cevaplarda birbirine çok yakındı seçmek gerçekten zor oldu! Peki sizde durumlar nasıl?


Bu sene sorular baya zordu iyi bir not beklemiyorum
Bana göre kolaydı iyi bir not alırım diye düşünüyorum
Vize imtihanına girmedim finale gireceğim
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Sınava girmedim ama umarım giren herkesin çok iyi geçmiştir
Valla ben o kadar çalıştım bana bile zor geldiyse çalışmayanların durumlarını hiç düşünemiyorum bile...
Bilmiyorum zor geldi. Cikmis sorulardan bir kac tane vardı
Her sene daha da zorlaşıyor
Evet ya bu sene çok mantık isteyen ve cevapları birbirine yakın sorular sorulmuş nispeten daha zordu hemen hemen herkes aynı fikirde...
Ben çok çalışmadım ama artık ciddi çalışmak lazım. Malum harçlar uçtu.
Kesinlikle öyle finalde çok iyi not almamız gerekecek ders bırakmak artık maddi külfet...
Hastalandığım için giremedim.
Çok geçmiş olsun...
2. Üniversite olarak kaydolmuştum ve bu dönem ki vize sınavı geçen yıldakine göre daha kolay geldi bana.
Sorular çok kolaydo ama ben 6 dersten sadece 3üne çalışabildim ondan olmadı
Ben örgündeyim o yüzden bilmiyorum ama bende girmiştim
Bir bölüm yazdım devam edelim diye okumaya. Tarihi rekor ile sınavdan çıktım, en erken biten sınavlardandı. 😃 100 soru 36 dakika. 😎
Ben girmedim girecek bir durumda yoktu zaten
kolaydi umarim istedigim sonuclar gelir 2 ders haric
Çok fazla ezber sordu yapamadim
Vizeye girmedim finale girecem
ben de aöl'ye girdim. kolaydı
Öylesine girmiştim iyi veya kötü diyemiyorum.
Güzeldi benimki
katılım düşüktü
İki ders skntıydı
Full yaptık
Girmedim
Girenlere başarı dolu sonuçlar diliyorum 🙏
Çok saçmaydı