Lisans okurken aynı anda açık öğretimdem ikinci bir üniversite nasıl okunur?

sınavsız ve ösym ye girerek sınavlı açıköğretimin farkı ne?

sadece İstanbul anadolu ve atatürk üniversitelerinde mi yapılıyor?

açıköğretimden bu bölümü bitirince diplomamızın örgün yüz yüze okuyanlardan bir farkı oluyor mu?

örnek veriyorum atatürk üniveristesinde okurken her sınav döneminde erzuruma gidilmesine gerek var mı yoksa başa bir yerde bulunduğumuz ilde sınava girebiliyor muyuz?

bazı sorularım var buradan veya özelden dönerseniz çok çok sevinirim

Lisans okurken aynı anda açık öğretimdem ikinci bir üniversite nasıl okunur?
Cevapla