Üniversitedeym ancak sınava tekrar hazırlanıyorum ailemin haberi yok sizce söylemeli miyim?

Okula gitmiyorum, tıbbi sekreterlik okuyordum istediğim bölüm değildi onlardan kurtulmak için yazmıştım. 2 sene mezuna kaldım ancak eniştem taciz ettiği ve ailemle anlaşamadığım için derslerime odaklanamadm ve başarısız oldum en son üniversiteye gelip burada hazırlanmaya karar verdim. Şu an 2. Sınıfım ama bu bölümü sevemedim kendimi geliştirebileceğim ve insanlara daha fazla yardımım dokunabilceği Bi bölüm istedim yani hemşirelik bunun için hazırlanıyorum. Ancak ailem hala bilmiyor. Okuyorum sanıyorlar sizce söylemeli miyim artık bu arada çok kötü grip oldum ancak annem beni hiç sormadı bazen niye söyliyim ki zaten bitirmişler beni kafasındayım
Üniversitedeym ancak sınava tekrar hazırlanıyorum ailemin haberi yok sizce söylemeli miyim?
Cevapla