İsyerine yeni bir personel girecek çok yakisikliymis?

Kadınlar şimdiden derdine düştü. 250 kişilik bir şirkette çalışıyorum. İdari birimde 3 kız var 2 erkek var. Sürekli giriş çıkış oluyor diğer birimlere. Neyse gene bı yere personel alınacakmis. Patron görmeden alamıyoruz. Şimdi bu 3 kız inşallah girer diye bizim yanimizda konuşuyorlar. Bı de idari birime gelir inşallah diyorlar. Biri bekar ikisi evli erkek düşkünü resmen bu kızlar. Bunların bizim yanımızda böyle konuşması ne kadar doğru?

İsyerine yeni bir personel girecek çok yakisikliymis?
Cevapla