İş yerinde yeni giren biri ağalık taslasa naparsınız?

Kizi Kidemli olarak aldilar ama bizim yoneticimiz degil, ortak gorevlerimiz var tabiki ama ona bagli calismiyoruz. Neyse daha geldi 2. gunu ekipte kim varsa onune gecmeye calisiyor "ben yaparim, ben ararim..." inanilmaz irite ediyor. Asagilayici ve ustten bakiyor, bir proje yapiyoruz birlikte dedim yoneticinin soylediklerinden ne anladin, nasil geldi kulagina durdu durdu "sen ne anladin" dedi. Sanki sen bana soramazsin ben sana sorarim der gibi.

3 kisilik tatli, guzel bir ekiptik bu kizin huzurumuzu iyice kacirmamasi icin ne yapmaliyiz?

İş yerinde yeni giren biri ağalık taslasa naparsınız?
Cevapla