Bi mimarin yaninda calisiyorum "kacak" bana 200TL verdi bu normal mi? 3 haftadir calisiyorum verdigi para bukadar?

Selam arkadaslar,

Bi deneme surecinde calisiyorum ve patronum bana 200TL verdi bu normal mi sizce?

Neyapmam gerekiyor? Onunla nasil konusabilirimmm?

Güncellemeler
+1 yıl
Bugun konustumm patronla, Haftalik bana vercekmis 200..
Bu 4uncu haftam ve aldigim tek maas 200 yaaa.. Ona dedimm boyle devam edemem. oda dedi tamam baska is bulana kadar devam edebilirsin burada.
Güncellemeler
+1 yıl
Ciktimmm artik o istennnn😂😂😂
Bi mimarin yaninda calisiyorum "kacak" bana 200TL verdi bu normal mi? 3 haftadir calisiyorum verdigi para bukadar?
Cevapla