Bu arada matematik temelim yok yeni başlıyacağım eşit ağırlık olarak gircem ve lise açıktan bitirdim
Geçen sene deneme amaçlı girdim sadece 15 gün çalıştım tyt 230 yaptım
Geçen sene deneme amaçlı girdim sadece 15 gün çalıştım tyt 230 yaptım
hangi kitabı okuduğun önemli değil hızlı okuyup anlamaya çalış lazım olur sınavda süre ve okuduğunu anlama çok önemli çünkü
İşte bende okuduğumu anlamak için okumak istiyorum temel yok ilk defa çalışacağım son girişim başarılı olmam lazım
tamam işte birde ders çalışırken kahve içme sakın
Hm ama içmek zorunda olduğum bı kahve var o sorun olmaz bence
neden zorundasın hangi kahve
nescafeler felan onlardan bahsediyorum
Hı yok onlar değil zayıflama kahvesi 😅😅😅
canım yapıyor o yüzden
slaaaklık kanka
değiştiriyor apptlaştırıyor insanı
övme olarak algılama bu anlatacağımı. zamanında yüksek miktarlı ve farklı uyuşturucu kullandım artık neyin nasıl etki ettiğini neler yaptığını idrak ediyorum beynimde olan biten şeylerin farkına varıyorum ablam çok içerdi mesela bir gün bende içeyim dedim bir şeyler okuyodum işte neyse içtim baktım bir süre sonra odaklanamıyorum cümleyi bitirip diğerine geçince diğerini unutuyorum basit işlemleri yapamıyorum zaten kafein var yani böyle şeyler olması normal ablam çok ders çalıştığı halde bile yüksek puan alamamıştı uyardığım halde bile içiyordu. ayrıca çoğu kişi uykum gelmesin diye içiyor ama beynin uykusu gelmiş sen kafeinle kendine enerji veriyorsun uykum yok diyorsun ama beyin hep duraksama modunda sen o arasa ders çalışıp beyne bir şeyler sokmaya çalışıyorsun ama beyin durgun olduğu için almıyor boşa çalışmış oluyorsun ne bilim baya anlatılırda bu kadar yeter
Cevap
2Cevap
Bence mantıklıdır sınavlara çalışmanıza engel değilse eğer
Nasıl acaba dersler aklımda kalır sınavda başarılı olurum onun için sordum
herhangi bi zamanda bile kişisel gelişim kitabı okumak saçmalık. yks zamanı bunu kendine yapma.
Peki ne okumalıyım aklımda kalsın diye bilgiler sınavda başarılı olmak istiyorum son girişim kazanmasam bitti
abi yks ile alakası yok kitap okumanın bence. okuduğunu anlama harici.
Okuduklarımı anlamak istiyorum zaten bend e
klasikleri oku. paragraf çöz.
Paragrafta iyiyim ama başka bir sürü konular var ve özelikle Matematik için ne okuyabilirim
paragrafta iyiysen okuduğunu anlıyorsun , matematik için matematik çalışacaksın kitap okumakla ilgisi yok.
Anladım teşekkürler
Dünya klasikleri oku o daha mantıklı
Neden
Çünkü anlama kapasiten artar
Düşüneceğim teşekkür ederim
Rica ederim
Paragraf sorularının ilacı
Paragrafta iyiyim ama çok konu var temel yok ilk defa çalışacağım ve dershaneye gitmiyorum o yüzden aklımda kalsın diye kitap okumak istiyorum bazıları zaman kaybı diyor
Matematik te takıldığın soruları at bana
Teşekkür ederim
Cidden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?