Sabit maaşlı bir iş mi yoksa home office prim usulü kazanç mı?

Şu anki işim sözde ön muhasebe ama her işi yaptığım asla mutlu olmadığım ve çalışma saatlerimin aşırı uzun olduğu bir iş. Sürekli mobinge maruz kalıyorum bu da yetmiyor gibi benden sürekli çay kahve hatta kahvaltı hazırlamamı bile istiyor.

Yeni bulduğum iş ise home ofice çağrı merkezi temsilciliği. yalnız sabit maaş yok prim usulü kazanç varmış. Siz olsanız hangisini seçersiniz? mutsuz olduğunuz sabit gelir mi yoksa prim usulü kazancı olan işi mi?

Sabit maaşlı bir iş mi yoksa home office prim usulü kazanç mı?
Cevapla