Selamlar :)
Ya da mobbing yaşayan kişiler, mücadele etmeye devam etmeli mi?

Selamlar :)
Ya da mobbing yaşayan kişiler, mücadele etmeye devam etmeli mi?

Ben benim eski patronumun ağzına bir tane yakıştırdım, öyle İllah kafa yapısından çıksın diye!
İş veriyor diye kimse kimseye boşu boşuna para vermiyor, iş verenlerin karnı, işçilerin verdiği emekten geliyor!
Akla çok yakın bir şey, fakat bazıların işine gelmiyor!
İşimde elimden geleni ardıma koymam ve elimden geldiğinin en iyisini yapmaya çalışırım, fakat mükâfatını da görmek isterim!
normalde öyle olmalı ancak günümüzde iş bulmakta kolay olmadığı için bazılarımız mobbinge katlanmak zorunda kalıyor
eig için teşekkürler
Rica ederim.
Daha önce bir iş yerinde yaşadığım durum. Psikolojik işkence mi denir ne denir bilmiyorum ama iğrenç bir durum. Ne kadar sabredeyim desem de en sonunda çıktım.
Bir daha inşallah yaşamazsın:(
Ruh hastası bir patrona denk gelmezsem yaşamam inşallah 😒
İnsanın işe karşı motivasyonunu bozup, soğutuyor işte böyle işverenler..
O işte çalılıyorken henüz 18 yaşındaydım. Bir ofis ortamı düşün iki üç tane patronun var hepsinin odasına girip tek tek ilgileniyorsun çay, kahve ihtiyaçlarıyla. Öğlenleri yemeklerini yapıyorsun. Temizlik zaten cabası üstüne bir de mutfak alışverişi. İki kadının yapabileceği işleri sen genç bir kız olarak tek başına yapmaya çalışıyorsun ama yinede yaranamıyorsun. Tam olarak böyle birşeydi ama çok şükür kurtuldum 😒
Ay canım bir 18 yaş. Tam ergenlik sonu, genç birey olma aşaması hemde. Umarım bundan sonra ki iş hayatın sana mutluluk ve huzur getirir. Yaptıklarının karşılığını, en iyi şekilde alırsın ❤️
Sağol canım benim inşallah tüm kadınlar için dileyelim bu güzel dileklerimizi 😘
İnşalllahhhhh🌹❤️
Cevap
6Cevap
Eğer başka iş bulamıyorlarsa devam etmeliler bence
İlk başta hemen pes etmemesinler. Mücadele etsinler baktı ki İK ve kanun bunlardan yana o zaman işi bıraksınlar.
Her mobbingte iş bırakılmaz, bazen savaşmayı öğrenmek gerekir
Çok karışık bir durum bu. Ya kolayı seçip kaçacak. Ya da savaşacak.
Çok ama çok iğrenç bir şey 3 sene mobbing gördüm tazminatım için sabrettim psikolojim alt üst oldu nikahı basar basmaz istifa edip tazminatımı aldım çıktım şimdi düşünüyorum aslında değmezmiş keşke en başında ayrılsaydım kendime bunları yasatmasaydim
Lehine tanıklık yapacak varsa işten çıkıp tazminat davası açabilirsin.
Ama bir uzmana danışmanda fayda var
Hemen pes etmek olmaz
Burnundan :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?