İş yerlerinde mobbinge maruz kalan çalışanlar, soluğu çıkış kapısından mı almalı?

Selamlar :)
Ya da mobbing yaşayan kişiler, mücadele etmeye devam etmeli mi?

İş yerlerinde mobbinge maruz kalan çalışanlar, soluğu çıkış kapısından mı almalı?
İş yerlerinde mobbinge maruz kalan çalışanlar, soluğu çıkış kapısından mı almalı?
Cevapla