Arkadaşlar nasıl olacak yardımcı olur musunuz bileniniz varsa eğer?

Arkadaşlar üniversite sınavlarında kaç puan alırsan %40 hesaplaniyormus yani atıyorum 50 aldım 20 olacak puanım ben bunu anlamadım yani illa 40 e 50 e tamamlamak için bir öğrenci her sınavdan nasil 90 100 puan alabilir ki nasıl oluyor bu sistem anlatabilir misiniz bilen varsa yoksa vize ve final beraber hesaplanıp bölünüp yüzdesi mi alınacak böyle mi olacak yoksa benim ilk dediğim gibi mi olucak?
Arkadaşlar nasıl olacak yardımcı olur musunuz bileniniz varsa eğer?
Cevapla