Sizce ülkece sayısalda kötü olmamızın nedeni zeka mı yoksa öğretmeler mi?

40 soruluk matematik dersinde net ortalaması 5 net, öğretmenleri sevmem ama bu durum onlarla alakalı değil zeka seviyesi ile alakalı zaten Tr’nin ortalama iq seviyesi 86 puanmış 🤣😂😂😂

Sizce ülkece sayısalda kötü olmamızın nedeni zeka mı yoksa öğretmeler mi?
Cevapla