Size maddi anlamda hiçbir faydası olmayan ama uzun vadeli düşününce bir basamak olacak bir işte çalışır mısınız?

Dört aydır bir firmada çalışıyorum. İsim vermeyeceğim ama özellikle birçok kadının bildiği bir firma. Ben kariyerimi geliştirmek istediğim için ailemden farklı bir şehirdeyim. Şu an bulunduğum şehir daha iyi bazı konularda. Ama aldığım maaş asgari maaş. Doğal olarak bana yetmiyor ve ailem bana harçlık yollamaya devam ediyor. Dediğim gibi çalıştığım firmayı bir basamak olarak görüyorum.

Ama bu sözde iyi firma dışarıdan çok profesyonel olmasına rağmen hafta sonu mesailerini asla ödemiyor, pozisyonum duşında bir çok iş yaptırıyorlar, şirketteki en genç çalışan benim diye beni çokça kullanmaya çalışıyorlar, hafta sonu gelmediğimde azar yiyorum... Daha bir çok sıkıntı.

2022 yaz mezunuyum, stajları saymazsam ilk işim. Bir yandan iş arıyorum ama herkes tecrübe istediği için asla bulamıyorum, hem burdan çıksam Cv'de sadece 4 ay gözükmesi şüpheli gözükür diye endişeniyorum ama bir yandan da artık katlanamıyorum. Bu kadar ezilmek için mi ailemden harçlık alıyorum diye sorguluyorum. Başka iş bulsam çıkacağım ama inanın olmadı.

Acaba ailemin yanına mi dönsem, yoksa kalsam mı bilemedim.

Sizin fikirleriniz nedir?

Size maddi anlamda hiçbir faydası olmayan ama uzun vadeli düşününce bir basamak olacak bir işte çalışır mısınız?
Cevapla