1 yıllık sözleşme imzaladık. İstediğim zaman istifa edebilir miyim?

Arkadaşlar ben özel kurumda bir işe başladım, başlamadan önce de prosedür denildi, 1 yıllık sözleşme imzaladık. Fakat yakın zamanda memuriyetten dolayı istifamı sunmak istesem, istifa edebilir miyim? İstediğim gibi istifa edebilir miyim?

1 yıllık sözleşme imzaladık. İstediğim zaman istifa edebilir miyim?
Cevapla