Ders kitabını okurken çizer misin, notlar alır mısın?
Ben çok çiziyorum yazıyorum anca anlıyorum 🙂 Fotoğraf ekleyecektim vazgeçtim... 🤪
Ders kitabını okurken çizer misin, notlar alır mısın?
Ben çok çiziyorum yazıyorum anca anlıyorum 🙂 Fotoğraf ekleyecektim vazgeçtim... 🤪
Öğrencilik dönemimde, çoğu insanın tercih etmediği ama benim hep uyguladığım klasik müzik dinleyerek çalışmaktı. İnanılmaz keyif alırdım ben. Bir de dersi dinleyerek değil, illa yazıp ve üzerine ezber yapmam lazımdı. Ancak o şekilde aklımda kalıcı olurdu. Çok özenirdim tek bir dinleme ile akılında konular kalan insanlara. Her insanın algılama, çalışma şekli farklıdır. Benimde böyleydi..
Ben de dinlerken not alacağım, okurken çizeceğim yazacağım tablo yapacağım.. Anca anlıyorum
:) :)
Artık gerek kalmadı dürüstlük enayilik anlamına geliyor çizmek kolaydır anlamak herseyi bir kenara bırakmak anlamak boyun eğmek değildir yazmak ise boş yazılar yazmaktansa güzel yazılar yazmayı tercih ederim kötü kişilikler için herkes kendine yakışanı yapar daima
Peki
Cevap
17Cevap
Yazarak daha iyi
Aynen
Planlı..
Önce kağıda yazacan ne yapman gerekir sırasıyla..
Sonra plana sadık kalarak onları gerçekleştirecen.. Hem yazarak hem okuyarak daha iyi öğrenin.
Dinleyerek de çalışabilirsen senin için avanta olur.
Dinlemek yetmezzz. Bu yaştan sonra hiç yetmez 🙂
Ben hikâye dinler gibi dinlmeyi seviyorum, hayalimde canlandırdığımda daha iyi hatirlıyorum. O sebeple işe gidip gelirken kitap dinlerim genelde.
Bir araştırmaya göre ders çalışmaya yönelik en etkili öğrenme yöntemi, yazarak çalışma yöntemidir.
Kitabımı bi görsen.. Her yerinde notlar, çizikler... Perişan halde 🙂
Ben de öyle düşündüm ama zorlanıyorum...
Teşekkür ederim. 🙂 Bugünlük kapattım. Kafam doldu artık almıyor 🙄
Yazarak anlıyorum. Ama sayısal tüm konularda soru çözerek anlıyorum sözel derslerde de bol bol yazıyorum
Yazmadan çizmeden olmuyor yaa.. Kafama girmiyor
Öyle evet
🤣 Ders çalışmamak için bahaneler uyduruyorum desene şuna çiziyormuş pehhh
Hahaha tüm gün çalıştım yaa.. Daha da maç sırasında çalışacağım. Arjantin maçı varmış. 80 sayfa çalıştım işte.. 20 daha çalışırım... Yeter bugünlük. Yarın bitirir soru çözerim. Tüm hafta akşamları mevzuat okur soru çözer tekrarı hallederim. Ne moral bozdun sen şimdi
🤣🤣 Tamam aslansın sen ders neymiş ful çekersin
Yaaa bilmiyorum.. zor geliyor.
Olursa olur olmazsa bütün her şey buna bağlı değil 😀 seneye olur
Her sene açılmıyor
Belli ki beya hırs yaptın sen kazanamazsam durum fena
Hırs değil. Sakin yaşamak istiyorum
Ne sınavı bu çok merak ettim
Arabuluculuk... Mesleki bir şey... Bu yaşta kafam zor basıyor 🤣 anca uğraşıyorum yaz çiz not al... Kafada kalmıyor
🤣🤣 Geçen bir ara bulucu vardı imammış oluyor mu şaşırdım
Uzlaştırmacıdır o. Arabuluculuk anca hukuk mezunları olabilir
*arabulucular
Pardon 😀 evet doğru hiç girmeyelim o zaman o konuya hiç bilmediğim işler adliye görünce yolunu değiştiriyorum
Ben hemen her gün gidiyorum mahkeme suratlı insanlarla muhatap oluyorum
Ben bir kere gittim daha ha adliye ha ruh ve sinir hastalıkları 😀
Hah işte tam olarak öyle
Ders çalış sen ders oyalanma 🤣🤣
🙄 Evet
Hukukçu klasiğidir fosforlu kalemle çize çize çalışırdım 😅
Ooo senin hukukçu olduğunu bilmiyordum... Meslektaşım olduğuna sevindim. 🖐️🙏
E meslektaşsak o zaman not almakla bitmiyor onu söyleyeyim 🙈
Haha bitmez.. Çiz yaz not al tekrar et. Sonra kendi aldığın notlarımilk kez görüyormuşçasına şaşıracak bak.. Aaa böyle miymiş? Sanki ilk kez görüyorum... İstisnalar, müstesnalar... Çıldır...
Ben 1. sınıfın yarısında bıraktım not almayı 😅 Baktım zaten yazsam da unutuyorum en azından daha fazla okuyunca daha çok aklımda kalıyordu 😂
Yok ben kitaba not aldım hep. Bi medeni hukuk kitabım vardı aydın zevklilerin 1000 sayfa... Her satırı çizili... Notlu... Boyalı... İşin saçma tarafı üst sınıflardan tertemiz ödünç almıştım o hale getirmiştim 🙂
Benim kitaplarım hep anne evimde yoksa atardım rengarenkti benimkiler 😂
Aynen benimkiler de... Ama attım ben hepsini. 22 yıl oldu mezun olalı. Her şey değişti..
Benimkiler duruyor aile evimde 😅
Benim daha 6 yıl oldu
Sen geçsin daha 🙂 ben de epeyce sakladım sonra baktım yıllar içinde anlamsız kaldılar attım gitti
Ruhum ölü benim 😂
Ah kuzum öyle deme... Bazen inişler bazen çıkışlar olur. Hayat böyledir 😍
🙏🏻
Biz derse iddaa oynardik iddaa programindan🤣
dinleme şansım yoksa okuyarak ve yazarak daha iyi anlarım.
Aynen okuyorum, çiziyorum notlar alıyorum. Tablolar ekliyorum.. Anca giriyor kafama..
yani öğrenme yöntemleri çeşit çeşit sonuçta :)
Ders çalışmayı seven birisi değilim açıkçası ama çalışırken çizerdim genelde 👍😊
Aynen çize çize kitabım perişan oldu 🙂
Evet. Yoruldum ara vereyim bi soru sorayım iki lafın belini kırayım dedim
Arabuluculuk sınavı var haftaya..
Uzlaştırma yok bende. Arabuluculuk da yok. Arabuluculuk sınavını kazanınca uzlaştırma düşünürüm belli değil.
Önce altını cızer cızerken kendı ozetımı kendı cumlelerım ıle kurarım daha sonra tüm gece kendı özet notumu doner okurum
Ooo baş edilmez onunla.. Ben altını çizer, yanına not alır, renk renk boyarım. Hepsini baştan özetleyemem vakit mi var ona ya
Oyle yap demedım benım klasıgım bu önem verdıgım bır sınavsa
Arabuluculuk sınavına yapmam bunu tabıkı 😃
🤣
Okuyup yazmayı tercih ediyorum
Aynen ben de not ala ala bi hal oldum
Yazarak önemli paragraflari not alarak
Okuyup not alarak çalışırdım
Aynen ben de
Öğrenci misin ki
Biraz ucundan 🙂
Nasıl merak ettim 😏
😂😂
Tutturdum ikinci üniversiteyi okuyacağım diye.. Bi de üstüne mesleki bi sınava gireceğim dedim paso ders çalışmak zorundayım. Kocam isyanda... Akşam alıyorum kitabı elime.. Şimdi çalışmak zorunda mısın? Sonra çalışsan olmaz mı... Ya zor iş ama istiyorum ne yapalım..
Bu yaştan sonra anlamak da zor. Beynim eskisi kadar seri anlamıyor 🙂
😅😅 tebrik ederim güzel yola girmişsin. Açıkçası kocanin kıymetini bil 40tan sonra eşimi hangi konu olursa olsun uzaklastiramazdim kendimden 😂
Ya salonda herkes oturuyor ben de açıyorum kitabı az bakayım diye arıza çıkarıyor işte izin vermiyor.
Valla haklı kusura bakma da
🙄
Yazarım, okuduğumu da çizerim 😀
Ben de çize çize kitabım perişan oldu
Yazarak daha iyi anliyorum
Ben de not alacağım illa ki
Simule ederek
Hıımmm aslında ben de çoğunlukla yapıyorum ama her zaman işe yaramıyor 🙂
Beynin sagıyla solu kankadır. Ama birbirlerini kıskanırlar. Her ikiside aynı ilgiye muhtaçtır. Hangisini unutursan onu kaybedersin. Simulasyonu tek taraflı yapmazsan sıkıntı olmaz.
Nasıl yapacağım onu?
Analitik bir değerlendirmeyi duygusal bir anınla birleştir
Hııımmm pekii buna çalışacağım
Değişiyor
Yazarak
Yazarak çalışırım.
Yaz çiz not al boya.. Anca öyle ben de 🙂
dinleyerek
Ben dinlerken mutlaka not alıyorum tek dinleme ile olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?