Nolur bana yardım edin.. Nolur bana fikir verin?

Meslek lisesinde okuyorum, normal liselere göre onların sınavları bir haftada biterken bizimkiler 2 hafta bazen 3 hafta sürebiliyor. ve yarında sınavım var. Sınavlarla bir derdim yok. Meslek öğretmenlerimiz çok kötü. Ağlaya ağlaya yazıyorum şu an bunları.. O kadar berbatlar ki, ders anlatıyorlar, o konuda da sıkıntı yok. Ama size özellikle bir tanesinden bahsedeceğim. Bölüm öğretmenimiz. ve çok disiplinli. Şöyle ki derste soru soramazsın. Sorarsan onu dinlememişsindir ve kızar. Eğer derste kalem bile istersen uzun ve zor ceza ödevleri verir. Asla sınavda ne çıkacağını söylemez. Ve sınava gireceğimiz gün yazı yazdırıp "bunlarda çıkacak" der, Gelde çalış. Dönem boyunca sınav zamanına kadar bol bol yazı yazdırır ve "hepsine çalışın anlatamadığım bir şey sormadım" der. Üç ayrı dersimize giriyor ve kendisi okulun ilk haftası bize aynen şöyle söyledi "en zor derslerinizi özellikle aldım, diğer hocalarınız anlatamaz diye" asla dersini anladığımı hatırlamıyorum. Sadece korkudan dinliyorum. Tırnaklarımıza kadar karışıyor saçı uzun olanlara "varoş" diyor. Girdiği üç dersimizde önemli ve çok zor dersler. Üçündende kaldım. Ne yapayım nolur bir şey söyleyin. Onun yüzünden diploma alamayacağıma eminim. Sınıfın en çalışkanı dersinden 23 aldı düşünebiliyor musunuz? Sınavın yarısını test yarısını uygulamalı yapıyor, bizi bir memurmuşuz, asla hata yapamazmışız gibi düşünüyor ona göre davranıyor. O kadar ciddi. Acaba kendimi okulun en üst katından atıp o kadına ve diğerlerinede bir not mu bıraksam. En azından diğerlerinin dersleri bu sayede iyiye gider. Biraz olsun vicdan azabı çeker, üzülür. Değil mi? Bu da iyi davranmasına sebep olur belkide. Babam ve annem asla teşekkür belgesi kabul etmediklerini söylüyorlar. Çok düşükmüş. Ama ben sınıfta kalmamak için savaş verirken nasıl yapacağım bilmiyorum. Allahım sen yardım et, ağlamaktan gözlerimi hissetmiyorum ama daha da ağlamak istiyorum. Nolur söyleyin ne yapayım?
Nolur bana yardım edin.. Nolur bana fikir verin?
Cevapla