Düşük maaşlı işte çalışmaya mecburum, ne önerirsiniz?

Çalışma saatlerim 10 saati buluyor ama verilen maaş part time maaştan biraz fazla, çalıştığım yer yeni açıldı işler çok iyi gitmiyo maaşımı zamanla arttıracağını söyledi ama bilmiyorum ya, çalışmamda en büyük sebep ailesel sorunlar evde boğuluyorum psikolojik olarak çok yıpranıyorum evde sürekli bi kavga sürekli bi bağrış var evde pek geçinemiyorum bu yüzden kendi ekonomik özgürlüğümü elime alıp onlar yokmuş gibi yaşamak istiyorum ama hem işte yoruluyorum bide aldığım para hakkettiğimden çok daha az, ama şimdi işten çıksam başka bi iş bulamam evde kalıp tekrar sorunlar yaşamak istemiyorum, çok çaresizim ne önerirsiniz?
Düşük maaşlı işte çalışmaya mecburum, ne önerirsiniz?
Cevapla