İş hayatında başarılı olmak için ne yapmalıyım? İlla sinsi mi olmak gerek?

Yarın bi depoda işe başlıcam. Ben nezaketli mütevazi biriyim. Üslubum her zaman iyidir insanlara karşı. Kimseyi kırmam etmem. Bu huyumu pek sevmiyorum çünkü biri bişey diyince mal gibi kalıyorum hakkımı savunamıyorum o an güçsüz gibi hissediyorum bu huyumu nasıl kırarım ya? Nasıl çetin ceviz olurum? Ah ahh bu huyumu bir kırsam hayatımda neleri değiştirirdim cidden:(((
İş hayatında başarılı olmak için ne yapmalıyım? İlla sinsi mi olmak gerek?
Cevapla