Rakiplerim harıl harıl ders çalışırken benim kafam başka yerlerde. Kendimi kötü hissetmem normal mi?

Rakiplerim harıl harıl ders çalışırken ben: böyle miyim? Şöyle miyim? Burnum büyük mü? Boyum kısa mi? Şundan çirkinim. Bu beni nasıl görüyor gibi gibi apt@l düşünceler içindeyim. Extra ders çalışmadığım için stres oluyorum , kendimi kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

Rakiplerim harıl harıl ders çalışırken benim kafam başka yerlerde. Kendimi kötü hissetmem normal mi?
Cevapla