AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
öncelikle 30k ne, 13k ne? k ne? bindir o bin.
Devir para devri olduğu için bu ekonomik şartlarda asla mevcut işini bırakmamanı tavsiye ederim mumla arayıp pişman olabilirsin eğer bırakırsan
İnsanı iş hayatında mutlu eden şey aldığı maaştan önce iş ortamindaki huzurdur
İş de kazanç daha önemli. Adapte olmaya çalış. Para kazanmak kolay değil.
sevdiğin bir işi yaparak ekonomik olarak sevmediğin şekilde zorlanacaksın
30.000 kere düşün diyeceğim ama sadece 1 kere düşünüp bunu asla yapmaman gerekiyor.
Bu ekonomide değil. Ancak sen bilirsin mutlu olurum dersen.
Neden oyle dedin. Suanki isinin nesini sevmiyorsun mesela?
Meslek nedir peki bence birikim yapıp çıkabilirsin
Sallıyo ya 30 k alıyormuş işi sevmediği için bırakacakmış hee bide 13 k ya geçtiği işte yine birinin altında işçi olarak çalışmak ofis işi. Kim yapar böyle bişeyi hani dese ki kendi işimi yapıcam belki yeriz ama buna inanan saftır. Zaten mesleğini de kimseye söylememiş palavra olduğu ordan belli 😂
İyi paraymış hangi işi yapıyorsun ayda 30 bin iyi ara.
hanimefendi bana sorarsanız birakmazdim her gecen gun ekonomi çöküyor, biraz daha disinizi sıkıp sabredebilirsiniz cunku buyuk bir fiyat inişi. ya da işinizi sevmek icin bir şeyler deneyebilirsiniz. Saygılar
30 bin maaş hangi işte veriyorlar özelden yazarmısın canım
30 binliği bırak sıkıntı yokta niye 13 bin lik iş tek seçenek olsun. Çoğu insan kapasitesinin yetemiyeceği işlere dalıyor maaş iyi diye sonra yok şöyle yok böyle kimse bu ülkede hayrına vermiyor o paraları insanın iliğini kemiğini kuruturlar
13binlik işe geçince de mutsuz olduğunu farketme şoku
Mutlu ol daha az olsun diğer türlü uzun vadede hayattan soğursun
katılıyorum
😊🙏
30.000 lirayı bırakma. Para daha tatlı gelecek sana.
of ya
Aradaki 17.000 lira senin hayat standardını yükseltiyor. Vazgeçersen boşluğa düsersin.
Meslek ne?
Günümüzde 30 k kazanan kişiler ya müdür-yöneticidir ya da escort 👌💁♀️
30 binlik isi senin yerine yapayim sana 15 vereyim bana 15 kalsin sozlesme de yapariz :)
Hayat standartların düşecek bunu kaldırırım diyorsan durma
Stilist misin bilmiyorm ama ben olsam cikmam emin ol 13 bine calismaya basladiginda seviyor olsanda ileride nefret ediceksin en azindan 30k alip rahat yasarsin
İyi trollll. Kim verir 30 k maaş sana. Yaşın kaç daha
işin kötüyse ya devlette çalışıyosn ya da eskortlk yapıyosun ikisinden biri
Bence biraz birikim yap sonra değiştir bu devirde 13 bun tl ile geçinmek zor ki 30 bin TL maaş alan birisi olarak büyük çöküş yaşarsın köşeye para atmaya bak dişini sık
Eski ekonomide olsak bırak derdim ama bu devirde sevmesen de o işte kalmalısın çünkü 13 binlik yer hiçbir ihtiyacını karşılamayacak ve bu sefer geçimsizlikten mutsuz olucaksın
Para senin için önemli değilse kafam rahat etsin diyorsan geç tabiki
1 yılda kazanacagını 2 yılda kazanacaksın 13 bın alacagın yerde de mutlu olup olmayacagını bılemıyoruz
eğer yaptığın iş cinsel biseylerle falan bağlantılı değilse bence birakmamalisin bebis cok zor bu devirde gecinmek
30 BİN TL KAZANIYORSAN sende beceri yetenek ve tecrübe vardır TEKRAR BÖYLE İŞ BULURSUN sonun da iş bulunmaz hint kumaşı değil ilerde tekrar kazanabilirsin bence yıllık izin kullanıp sakin kafayla karar ver
bu devirde her seyin para uzerine kuruldugunu kale alirsak dusuncen tamamiyla berbat. 30k maas alip isini eglenceli hale getirmen senin icin en iyisi.
Fiziksel olarak zarar görmüyorsan, mental olarak da umursamamayi öğrenebilirsin. Kendini 30k alıyorum lan sever diye motive et modun yerine gelsin.
S. k. rler yazdım sever diye cevirmis
Olm nasıl bu bir seçenek değil mantıksız lan niye napıyosun o işte eskortmusun patronun flnmı yavşıyor napıyor başka sebebi olamaz mk
maddi açıdan beklentin yoksa mantıklı ama 3-5 ay sonra maddi sorunlarla uğraşacaksan kal işinde, alışırsın zamanla
Bir ay boyunca kendini dene 13 bin tl harcayarak sonra tekrar düşün
Evet senin mutluluğun önemli rahat geçinirim problem olmaz diyosan geç
Nasıl bir işten ne tür bir işe geçiş bu burada belirtek istemiyorsan özelden de cevap verebilirsin
Bence herkes sevdiği işi yapmalı mutsuzsan bırak 13k olan yere geç
Bence sabretmen gerek paran yetmediği de daha mutsuz olacağına emin olabilirsin
oyun geliştiriyor sanki hanım efendi güncelleme bak arkadaşım yeni güncelleme gelsin
Sen çıldırmışsın dostum hiç 30 bin bırakılıp 12 bine geçilir mi bu zamanda
Bu yaşta sen böyleysen 30 larda cio olursun reisle yarışırsın
Ben sana kendi işinin patronu olmanin teklifini sunuyorum Instagram Aliemrezcnn_
Dolarla mi maaş alıyorsun
evet sosyal mecra ile ilgileniyorum
İşi eğlenceli hale getirebilirsin
Only fans mi yoksa?
Gitmeden once bir psikologa görün
? neden
İcimden geldi
Mesleğin ne çok merak ettim
Az maaş veren işte mutlu olacaksan evet
Hayatının hatası olur
30 her türlü mutlu eder
Nasıl bir iş yapıyorsun
Cidden huzursuzsan o ortamda, geç...
13 bine yaşayabilecek mısın 30 bin liraya alistin
Sevmediğin bir işi yapmak kadar kötü bir şey yok
30k alıp nasıl mutsuz olabilirsin 🙄
Seni ruhuna iyi gelecek mecralara davet ediyorum arkadaşım
hayat seviyen baya düşer. taksitle sweat alırsın. bir youtuberın yanında mı çalışıyorsun
Orada mutlu olacağından emin misin peki?
Ben sana hak veriyorum...
Ne bu? İlgi çekme yarisimi. d
30k 30 k dır diyorum ve asla vazgecme diyorum
Şimdi görürsün mutsuzluğu 😆